Thursday, June 20, 2013

Bangun Sebelum Subuh -sila amalkan, In Sha Allah, hidup anda akan tenang. Non Muslim please read....


  • “Dan hendaklah kamu meminta ampun kepada Tuhan kamu, kemudian bertaubat kepadaNya supaya Dia memberi kamu nikmat kesenangan hidup yang baik (di dunia)…” (Surah Hud: 3)
    Like ·  · Follow Post · 7 hours ago
  • PANAS !! PELANCARAN MARKAS SYIAH DI KLANG SELANGOR
    KEPADA SEMUA UMAT ISLAM TOLONG TONTON VIDEO INI DAN SEBARKAN !! : Video Pendedahkan Pelancaran Markas Syiah Melayu di Klang, Selangor - 2013

    Video nie di telah diupload didalaman youtube oleh seorang pengikut SYIAH MELAYU dan pada tarikh 12 JUN 2013 - terus buka link tersebut : "Pembukaan Madrasah Ansar Imam Mahdi di Malaysia"

    Perhatikan :
    1. Cara Syiah Melayu - Iqamat (minit 1:33)
    2. Cara Solat Syiah - Solat (minit 2:28)
    3. Cara Mereka Bersalaman - Bila Bertemu Sesama Ahli (minit 3:10)

    * pendedahan bersifat umum tanpa mengira pegangan politik atau kedudukan, hanya memohon tindakan selanjutnya dari pihak berwajib serta diri kita sendiri tentang aktiviti penyebaran Syiah secara diam di Malaysia yang semakin berkembang.

    *sebarang laporan polis belum dibuat setakat ini. wallahua'alam

    Credit to Belia Keamanan Malaysia
    Length: 4:58
  • Pada malam Isra Mi'raj Rosul diperjalankan dengan menunggangi Buroq dari Makkah ke Jerussalem lalu diangkat kelangit ketujuh dan diperlihatkan isi surga dan neraka.
    Dari peristiwa ini banyak hadith2 tertuang untuk para wanita, bagaimana banyaknya wanita yang mendidih otaknya, digantung kepalanya dibawah, dibakar kulitnya, disayat2 kemaluannya, mereka semua adalah salah satu contoh dari wanita yang mengumbar auratnya dan berbuat zina/maksiat tanpa bertaubat!
    Memakai parfum hingga tercium jarak 5meter bagi wanita adalah sama saja dia berbuat zina!, itulah petikan hadith Muslim dan Bukhari.
    semoga kita dilapangkan hati agar segera bertaubat, aamin.
    Unlike ·  · Follow Post · 11 hours ago via Mobile
  • "Sesungguhnya kehidupan ini cumalah perhentian sementara.. Jangka masa kehidupan manusia diibaratkan seperti antara masa iqamat dibacakan dan solat didirikan.. Sesuai dengan membacakan azan dan iqamat dibacakan di telinga anak Adam yang baru lahir dan pengakhiran hidupnya dikapankan dan di sembahyangkan.. Berjayalah mereka yang menyucikan jiwa jiwa mereka dengan iman dan amal kebajikan dan rugilah orang yang mengotorinya dengan kemaksiatan..."
    Like ·  · Follow Post · 13 hours ago
  • " MELATIH HATI AGAR HIDUP TENANG "

    ☆BismillaahiRRahmaaniRRahiim☆

    ⊙ Ketika merasa sunyi BERDZIKIRLAH karena ALLAH Maha Mendengar
    ...See more
    Unlike ·  · Follow Post · Yesterday at 13:15

No comments:

Post a Comment