Friday, July 6, 2012

Aktiviti MyJICA Tahun 2012

Our calendar: 1. Buka Puasa : July 29. 2. Aidilfitri: September 2 3. Sarawak Meeting/Japanese Cooking: October 2012 4. New Web : End July 5. Bulletin: Sept 2012 & Mac 2013 6. Japanese Culture Day: Feb 2013 7. Outreach Program (DOSH): October 2012 8. KoJICA AGM: December 2012 9. Courtesy visit JICA Office: September 2012 10.Annual Dinner: Nov 2012 11. Mt. Fuji Expedition: CANCELLED 12. Fishing: November 2012 13. Treasurer Hunt: January 2013 Kmen2 Nawi Rman Nak kena tanya sifu dulu hari Rabu, pada pukul 2.52 ptg melalui mudah alih · Suka. Raja Abdul Rahman Rakan-rakan jangan baca sahaja. Masuk dalam dairy dan beritahu rakan -rakan lain untuk mengambil bahagian. 23 jam yang lalu melalui · Suka. Rus Sharifah Klau dapt nak join Aidilfitr September 2 tapi lokasi do ko? 6 minit yang lalu · Suka. Tuliskan komen... ..

1 comment:

  1. Adakah Khalil Afandi blogger JAYA NEGARA adalah suspek yang mati ditembak di JPM?

    Baca entry terakhir beliau...

    Pada satu masa disemua sudut dunia.... terlalu ramai manusia SiDOLsedang mengamati dengan yakin.. Itu di sana tu ada seorang lelaki India yang aku pasti...... malah benar-benar pasti dia berugama Hindu. Percaya atau tidak? Dol berkata.... "aku belum tanya dan aku tak kenalpun silelaki ini. Tapi boleh yakin".... Hebat tak aku kata Dol! Hebatkan...
    Disusuli "booo.... booo...." dari rakan siDol. Tak hebat pun..... boo boo.. budak kecik pun tahu

    Tidak hairankah kamu tanpa mengenalinya pun aku sudah tahu apa bangsa dan Ugamanya. Lelaki berkulit hitam berbaju putih ini yang kamu sedang lihat ini telah ku pastikan dengan penuh kepastian.... dia mesti Hindu. Kalau salah terkaan aku potonglah jari aku semuanya termasuk jari kaki. Ia aku berani untuk mencagarkan isteriku. Jika aku salah kamu bunuhlah Isteri kesayangan ku. Aku benar-benar sayangkan Isteriku. Demi menguji sejauh mana keyakinan aku. Aku rela isteriku dibunuh. Ada sesiapa disana mahu menyahut cabaran ku. Aku sanggup bersumpah menjunjung Alquran. Demi Allah.

    Pengecut.... marilah kita bertaruh. Mari.... aku akan potong semua jari-jariku dan bunuh lah isteriku jika salah terkaan ku. Lelaki didalam gambar ini pastinya lelaki india berugama Hindu. Pasti.

    Tampil seorang pemuda sudah pastinya lelaki paling yang bangang yang Allah telah lahirkan.. Cukup-cukup bodoh tiada yang lebih bodoh dari lelaki ini. Lelaki yang meyahut cabaran SiDOL pastinya bahalol son of tolol aku sahut cabaran mu wahai Dol... tapi apa ganjarannya.

    Kalau betul terkaan ku. Aku cuma mahu kamu bagi aku RM5..... aku lapar dari semalam tak makan. Lapar.

    Gila apa manusia ini...... apa yang dipertaruhkan. Isterinya yang tidak ada kena mengena pun dibawanya bersama. Main-main ke

    ReplyDelete