Saturday, May 22, 2010

Pembangunan Jasmani Mestilah Seiring Dengan Pembangunan Rohani

Saya terkejut mendengar berita guru mencabul murid tuisyennya. Ini semua akibat video seks yang bebas di Malaysia. TV, Internet, MMS, Telefon berkamera & mp3, majalah pula banyak menyiarkan perkara-perkara yang menaikkan nafsu seks. Pembangunan yang pesat dari segi material tanpa menekankan pembangunan rohani akan menjadikan manusia rakus dan syaitan mudah menggoda. Video Seks yang boleh diperolehi dengan mudah atau dengan download dari internet akan merosakkan pemikiran insan. Oleh itu hendaknya ada usaha untuk menghapuskan 99% bahan seks di Malaysia.

SPA, Salon Unisex, Pusat Urut yang tumbuh segar di Malaysia juga perlu dijadikan BARANG KAWALAN. Setiap hari dalam paper ada berita serbuan ke atas pusat-pusat sedemikian sebab banyak rakyat Malaysia yang bersahabat dengan Syaitan.

Guru dah tidak boleh dipercayai. Datuk pun dah tak boleh jaga cucu (bahaya), Anak perempuan dan anak lelaki pun tak leh rapat2.

Sesiapa yang baca blog ini hendaknya jadilah orang yang mematuhi apa yang disarankan oleh Al Quran dan Al Hadis. Banyakkan membaca AlQuran dan Baca Terjemahannya di pagi dan petang. InsyaAllah Allah akan melindungi kita dan orang2 yang disekeliling kita. Jangan lupa Solat Subuh berjemaah supaya kita menjadi salah seorang yang mengimarakkan Surau dan Masjid di tempat kita.

No comments:

Post a Comment