Friday, June 19, 2009

Kementerian Dalam Negeri perlu Pantau Majalah Lucah Keluaran Malaysia

Majalah yang berada di pasaran saya pasti telah diluluskan oleh KDN. Kalau tidak mana mungkin ia berada di pasaran dan dikedai berlesen. Petang tadi saya singgah di kedai 24 jam di present 8 putrajaya. Saya terlihat di bahagian majalah ada satu majalah keluaran dalam negara. Akan tetapi ia majalah versi English dan model-model didalamnya pun gambar bukan orang Malaysia. Keseluruhan gambar dalam Majalah tersebut terlebih seksi macam majalah yang diluar negara tu yang kita haramkan tu.Macam versi di negara sebelah. Saya tak bolehlah nak beritahu nama majalah itu nanti saya pulak kena saman.

Apa yang saya repekkan ini ialah kerana hati saya tak senang melihat majalah seperti itu berada di pasaran tempatan. Rosak anak-anak kita nanti.

No comments:

Post a Comment