Saturday, June 27, 2009

... Dalam Botol

Dot dot dot ganti "Anu" Raja Azmi

Tajuk di atas ada dalam Pancaindera Mingguan Malaysia muka surat 4.

Dulu dalam blog ini saya minta "Anu Dalam Botol" supaya di tukar tajuknya. Alhamdulillah dah ditukar tajuk kepada "Botol Dalam Almari", maka saya pun tulis lagi dalam blog ini bahawa tajuk tersebut boleh diterima. Tapi minggu ini timbul lagi cerita ini iatu katanya Raja Azmi nak tukar ... Dalam Botol. Saya ingat cerita pasal tajuk ni dah habis.

Rupa-rupanya wartawan utusan (NIEZAM ABDULLAH) nak hangatkan semula soal tajuk dan pergi Interview semula Raja Azmi. Saya tau kerja wartawan ini memang nak menghangatkan keadaan biarlah hangatkan perkara yang berfaedah. Saya tak setuju Tajuk Filem ini "...Dalam Botol" sebab unsur ... lagi bahaya.

No comments:

Post a Comment